Mity SEO - część 2

Mit #5 - Istnieje kara za duplikowanie treści

Wbrew powszechnemu przekonaniu, nie ma kary ręcznej za duplikowaną treść. Jest filtr. Zasadniczo, gdy Google napotyka dwie lub więcej wersji tej samej strony, wybiera najbardziej wiarygodną kopię i odfiltrowuje resztę. Pamiętaj, żeby zapewniać unikalną treść! Twoja witryna nie będzie karana za powielanie treści.


Mit #6 - Płatne wyszukiwanie wpływa na organiczne wyniki SEO

Pozycjonowanie stron www w organicznych wynikach wyszukiwania nie są zależy od płatnego wyszukiwania. Płatne reklamy, takie jak pay-per-click, nie wpływają na bezpłatne wyniki wyszukiwania. Wyszukiwarki - w szczególności Google i Yahoo - zachowują separację między wynikami organicznymi a płatnymi reklamami. Reklamodawcy wydają miliony dolarów na próby zwiększenia wyników organicznych. Jednak wzmocnione pojęcie jest mitem.


Mit #7 - Wyższe pozycje oznaczają więcej pieniędzy

Wiele firm uważa, że większa widoczność w wyszukiwarkach automatycznie przełoży się na wzrost przychodów. To po prostu nieprawda. Wiele słów kluczowych ma różne poziomy zamiaru i liczby wyszukiwań, które mogą znacząco wpłynąć na wyniki finansowe. Zadowolenie użytkowników na stronie również odgrywa ogromną rolę, ponieważ możesz mieć pierwszą pozycję, ale potem użytkownicy odwiedzają źle zaprojektowaną stronę.


Mit #8 - Im więcej linków zwrotnych posiadasz, tym lepiej

Istnieje powszechne błędne przekonanie w pozycjonowaniu, że im więcej tym lepiej, szczególnie w przypadku linków zewnętrznych. Jednak jakość linków zwrotnych znacznie przewyższa ilość. Aby poprawić swój ranking, musisz skupić się na witrynach o wysokim autorytecie. Ponadto chcesz mieć zróżnicowany profil linków zwrotnych z mnóstwem domen odsyłających. Kilka linków wysokiej jakości warte jest dziesiątki linków niskiej jakości.


“Wszystko zmienia się tak szybko.” - Pozycjonerzy

Nawiąż kontakt

Szybki kontakt

Możesz nam przesłać nowe fakty i mity do umieszczenia na stronie!


Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!