Prowadzimy działalność w wielu organizacjach, które uważają, że jeśli wpłacą cały budżet na pozycjonowanie, wygenerują wszystkie możliwe leady. Nic bardziej mylnego. SEO musi być jednym z filarów ogólnego zintegrowanego planu marketingowego, aby uzyskać najlepsze wyniki. Wiadomości i ekspozycja odgrywają pewną rolę w SEO.
Popularnym mottem SEO jest to, że wszystko, czego potrzebujesz, to dobrze zoptymalizowana strona internetowa, aby mogła rankingować. Podstawą rozwiązania SEO jest zapewnienie, że strona internetowa jest zbudowana z najlepszych praktyk - jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, ma solidną zawartość i unikalne metadane na stronę, ale nie można na tym poprzestać. Aby strona internetowa przewyższyła konkurencję, potrzebny jest link-building, optymalizacja Google Moja Firma i inne działania off-page.
Dokładne dopasowanie domeny są często postrzegane jako potencjalny sygnał rankingowy lub impuls dla danego słowa kluczowego. Prawdą jest, że każda marka lub witryna może potencjalnie znaleźć pozycję w rankingu dla odpowiedniego słowa kluczowego. We wrześniu 2012 r. Firma Google opublikowała aktualizację popularnie zwaną "aktualizacją EMD", która miała na celu niedopuszczenie do tego, by witryny o niskiej jakości były dobrze klasyfikowane tylko dlatego, że zawierają słowa kluczowe w nazwie domeny.
Wiele firm poświęca zawartość przez nadmierne powtarzanie słów kluczowych. Stosują słowa kluczowe w nieprofesjonalny sposób w swoich tekstach i opisów do punktu, w którym nie mają one sensu. Twoi klienci będą się denerwować i będą omijać Twoją stronę.
Możesz nam przesłać nowe fakty i mity do umieszczenia na stronie!