Mity SEO - część 1

Mit #1 - Pozycjonowanie to gwarancja leadów

Prowadzimy działalność w wielu organizacjach, które uważają, że jeśli wpłacą cały budżet na pozycjonowanie, wygenerują wszystkie możliwe leady. Nic bardziej mylnego. SEO musi być jednym z filarów ogólnego zintegrowanego planu marketingowego, aby uzyskać najlepsze wyniki. Wiadomości i ekspozycja odgrywają pewną rolę w SEO.


Mit #2 - Wszystko czego potrzebujesz to zoptymalizowana strona internetowa

Popularnym mottem SEO jest to, że wszystko, czego potrzebujesz, to dobrze zoptymalizowana strona internetowa, aby mogła rankingować. Podstawą rozwiązania SEO jest zapewnienie, że strona internetowa jest zbudowana z najlepszych praktyk - jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, ma solidną zawartość i unikalne metadane na stronę, ale nie można na tym poprzestać. Aby strona internetowa przewyższyła konkurencję, potrzebny jest link-building, optymalizacja Google Moja Firma i inne działania off-page.


Mit #3 - Dokładne dopasowanie domeny ma przewagę

Dokładne dopasowanie domeny są często postrzegane jako potencjalny sygnał rankingowy lub impuls dla danego słowa kluczowego. Prawdą jest, że każda marka lub witryna może potencjalnie znaleźć pozycję w rankingu dla odpowiedniego słowa kluczowego. We wrześniu 2012 r. Firma Google opublikowała aktualizację popularnie zwaną "aktualizacją EMD", która miała na celu niedopuszczenie do tego, by witryny o niskiej jakości były dobrze klasyfikowane tylko dlatego, że zawierają słowa kluczowe w nazwie domeny.


Mit #4 - Załaduj zawartość za pomocą słów kluczowych

Wiele firm poświęca zawartość przez nadmierne powtarzanie słów kluczowych. Stosują słowa kluczowe w nieprofesjonalny sposób w swoich tekstach i opisów do punktu, w którym nie mają one sensu. Twoi klienci będą się denerwować i będą omijać Twoją stronę.


“Wszystko zmienia się tak szybko.” - Pozycjonerzy

Nawiąż kontakt

Szybki kontakt

Możesz nam przesłać nowe fakty i mity do umieszczenia na stronie!


Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!