Fakty SEO - część 2

Fakt #5 - Bądź autorytetem

Podobna uwaga będzie dotyczyć spraw związanych z Twoją firmą. Na przykład, jeśli prowadzisz bloga o najpopularniejszej muzyce, nie powinieneś pisać o globalnym ociepleniu.

Pozostawanie na temat i budowanie swojej obecności może pomóc ci uzyskać to, co nazywa się autorytetem. Co sprawia, że ktoś jest autorytetem w sensie marketingu cyfrowego SEO? To ktoś, komu można zaufać w swojej dziedzinie wiedzy. Najłatwiejszym sposobem na budowanie autorytetu jest dołączanie linków do swoich postów.

Na dobrą sprawę upewnij się, że zawierasz zarówno linki wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Przy prawidłowym użyciu oba mogą dawać punkty w oczach algorytmu Google, przez co uzyskamy skuteczne pozycjonowanie strony.


Fakt #6 - Podstrony bez wartości SEO poprawią budżet indeksowania

Strony, które nie są istotne dla Twoich działań SEO, często zawierające politykę prywatności, wygasłe promocje lub warunki. Moją zasadą jest to, że jeśli strona nie ma rangi i nie ma 100% unikalnej jakości treści, zablokuj ją.


Fakt #7 - W plikach Robots.txt rozróżniana jest wielkość liter i należy je umieścić w głównym katalogu witryny

Plik musi być nazwany małymi literami (robots.txt), aby zostać rozpoznanym. Ponadto roboty indeksujące szukają tylko w jednym miejscu, gdy szukają pliku robots.txt: głównego katalogu witryny. Jeśli go tam nie znajdą, często będą po prostu indeksować stronę dalej, zakładając, że nie ma takiego pliku.


Fakt #8 - Pierwsze 5 wyników uzyskuje 75% kliknięć

Kiedy budujesz swoją markę, nie wystarczy być jednym z wielu. Musisz być jednym z najlepszych. W świecie wyszukiwarek w pierwszych 5 wynikach uzyskuje się 75,7% kliknięć, dlatego skup się na kilku wartościowych słowach i zbuduj treść wokół tych haseł.


“Wszystko zmienia się tak szybko.” - Pozycjonerzy

Nawiąż kontakt

Szybki kontakt

Możesz nam przesłać nowe fakty i mity do umieszczenia na stronie!


Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!